Logo

logo
Jak tu się wyróżnić, skoro ludzie wpadli już na każdy szalony pomysł? Jeśli nie jesteś z tych, którzy chcą zabłysnąć wzbudzaniem kontrowersji, mamy dla Ciebie rozwiązanie idealne: dobre logo. Pomożemy Ci wyjść z pułapki nijakości i zaprojektujemy unikalny znak graficzny, który stanie się najważniejszą częścią tożsamości wizualnej Twojej marki.

logo
Logo wyznacza ścieżkę wszystkim pozostałym działaniom związanym z budową wizerunku marki. Poniekąd dyktuje wygląd strony internetowej, materiałów reklamowych i firmowych gadżetów. Warto zatem dokładnie przemyśleć koncepcję znaku i zaprojektować go zgodnie z wartościami, ideami oraz celami, które wyznaczasz swojej działalności. Stworzymy dla Ciebie logo, które wyrazi więcej niż tysiąc słów.

rebranding
Z ulubionymi ubraniami czasami trudno się rozstać. To nic, że w połowie rzeczy nie chodziłeś od lat. „Zobaczysz, jeszcze założysz tę bluzkę” – mówi serce. „Wyrzuć ją, zwolni się miejsce w szafie” – podpowiada rozum. Czasami warto porzucić sentymenty i zabrać się za porządki w swojej garderobie. Może właśnie nadszedł dobry moment na odświeżenie Twojej marki?

księga znaku
Z logo jest jak z kryminałem. Bez dobrego reżysera, który poprowadzi całą akcję i aktorów, zamiast trzymającego w napięciu thrillera wyjdzie mało zabawna komedia. Reżyserem w Twoim przypadku jest księga znaku. Zawiera ona informacje dotyczące konstrukcji logo, wykorzystanej kolorystyki oraz typografii. To osobisty i niezawodny przewodnik po prawidłowym używaniu Twojego firmowego znaku. Dzięki temu narzędziu będziesz wiedzieć, jak dostosować swoje logo do konkretnych potrzeb oraz materiałów.

system identyfikacji wizualnej
Wraz z upływem lat zbierasz kolejne doświadczenia, które kształtują Twoją osobowość. Zmienia się Twój wizerunek i zachowanie. Próbujesz dostosować się do obecnych trendów, by być na czasie, ale jednocześnie nie zatracasz tego, co jest dla Ciebie charakterystyczne i wyróżnia Cię pośród milionów ludzi. Tak samo jest z wizerunkiem prowadzonej przez Ciebie firmy. Rynek jest dynamiczny. Ciągle się zmienia, a Twoim zadaniem jest podążać z duchem czasu, by odpowiednio wpasować się w wyznaczone standardy. Nasza głowa w tym, aby zadbać o aspekt wizualny Twojej firmy.