poligrafia

poligrafia
W modzie króluje styl vintage. W dekoracji wnętrz odzywa się sentyment za PRL’em i co raz więcej mieszkań urządzanych jest w klimacie z minionej epoki. Rezygnujemy z nowoczesności i uciekamy się w sprawdzone rozwiązania z przeszłości. Dlaczego więc nie zaufać tradycyjnym formom reklamy? Mimo, że Internet zdecydowanie zawładnął sferą informacji, opieranie działań marketingowych tylko i wyłącznie na sieci nieco ogranicza nasze możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Ulotki, katalogi, wizytówki, czy też gadżety w postaci notesów i teczek mogą bardzo dobrze zaprezentować Twoją markę. Co więcej, dobrze zaprojektowane, staną się kluczowym elementem jej identyfikacji wizualnej. Przepis na zbudowanie profesjonalnego wizerunku gotowy.

wizytówki
Nieprzewidziane zdarzenia czasami piszą najlepsze scenariusze. Dlatego warto być zawsze przygotowanym na (nie)przypadkowe spotkania, szczególnie jeśli w grę wchodzi zawarcie wartościowej relacji np. z potencjalnym klientem. Jeśli prowadzisz własną działalność, jedną z najważniejszych rzeczy, która powinna znaleźć się w Twojej kieszeni jest wizytówka. Przekazanie tej małej, niepozornej karteczki może przynieść lepsze efekty niż płomienne przemowy na temat Twojej firmy. Wiadomo przecież, jak to bywa z naszą pamięcią. Zasłyszane informacje potrafią ulecieć z niej tak szybko jak powietrze z urodzinowego balona. Tymczasem wizytówka znajdzie sobie ciepłe miejsce w przegródce czyjegoś portfela i subtelnie przypomni o Tobie przy okazji kolejnych zakupów.

ulotki
Jeśli słysząc słowo „ulotki” na myśl przychodzi Ci jedynie stos słabo zaprojektowanych kartek, wysypujących się z Twojej skrzynki, przyjdź do nas a my szybko rozwiejemy te skojarzenia. Ulotka nadal jest jedną z najskuteczniejszych form tradycyjnej reklamy, a to z prostej przyczyny – można ją pokazać właściwie wszędzie. Powinna przedstawiać najważniejsze informacje dotyczące tego, czym się zajmujesz. Zwięzły, trafiający w sedno opis w połączeniu z nietuzinkową i estetyczną szatą graficzną jest przepisem na zachęcenie odbiorcy do skorzystania z oferowanych przez Ciebie usług. Zatroszczymy się o każdy z tych aspektów.

plakaty
Pamiętasz te czasy, kiedy najważniejszym punktem w pokojach nastolatków były ściany obklejone plakatami, przedstawiającymi muzycznych idoli bądź popularnych sportowców? Plakaty nie wyszły z mody, a wręcz przeciwnie. Ciągle zdobią ściany wnętrz wielu mieszkań, jednak w nieco odmienionym stylu. W przeszłości plakaty kojarzyły się z wielką, jaskrawą plamą koloru, dużą grafiką i jeszcze większym napisem. Obecnie są bardziej dystyngowane, swoją formą zachęcają do skoncentrowania na nich uwagi, a nawet chwili refleksji.

broszury
W asortymencie marketingowym Twojej firmy są już ulotki, więc dostając propozycję stworzenia broszur, uważasz je za zbędny element. Jest to mylne podejście. Broszury reklamowe nadal osiągają sukcesy i są ważnym elementem w marketingu. Dają możliwość zaprezentowania bardziej szczegółowych informacji niż ulotka. Zazwyczaj drukowane są w formie niewielkiej, kilkustronicowej książeczki.

katalogi
Twoje produkty są warte wyjątkowej formy prezentacji. Katalog sprawdzi się idealnie, jeśli posiadasz szeroką ofertę i chcesz ją przedstawić w uporządkowany, estetyczny sposób. To z pewnością ułatwi odbiorcy poruszanie się po Twoich artykułach i usługach. Własny katalog jest świetnym narzędziem budującym wizerunek Twojej marki, jako profesjonalnej i godnej zaufania.

notesy
Nawet najlepszy komputer nie zastąpi starych i sprawdzonych ręcznych notatek. Notes to najlepszy towarzysz każdego biznesowego spotkania i codziennych obowiązków. Przyznasz, że nie ma lepszego uczucia niż te, kiedy wykreślasz długopisem kolejne wykonane zadanie. Poza tym firmowy notatnik jest świetnym gadżetem, który nie tylko umili pracę członkom zespołu, ale i będzie dobrym pomysłem na prezent dla kontrahentów. Do wyboru masz wiele wariantów notesów, a wszystkie łączy jedno – spersonalizowany i wpisujący się w identyfikację wizualną Twojej marki projekt.

teczki
Aktualnie przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że po kliknięciu w przycisk „Zapisz jako”, interesująca nas zawartość tekstu lub obrazu zostaje schowana w niewielkim folderze na pulpicie naszego monitora. Ale co z dokumentami papierowymi? Nimi powinniśmy zaopiekować się w szczególny sposób. Tak by nie zostały pogniecione, zamoczone lub porwane. Naprzeciw takim sytuacjom wychodzą dobrze wszystkim znane, zapewne jeszcze z czasów wczesnoszkolnych - teczki.