Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

Solveit

Blog Solveit - wpis

TRENDY W PROJEKTOWANIU OPAKOWAŃ 2019

19 grudnia 2018 KATEGORIA: projektowanie-graficzne AUTOR: JCH

TRENDY W PROJEKTOWANIU OPAKOWAŃ 2019

Niezależnie od rodzaju produktu opakowanie zawsze ma duże znaczenie. Klient wybierając między kilkoma produktami o podobnej wartości kieruje się przede wszystkim kwestiami estetycznymi.

Potrzeby ludzkie nieustannie się zmieniają, podobnie dzieje się z upodobaniami estetycznymi. Style, które już się opatrzą zastępowane są przez nowe trendy, a klient chętniej sięgnie po projekt w modnym opakowaniu. Projekt opakowań odpowiadający obecnym trendom będzie odbierany jako nowocześniejszy, co z kolei nasuwa skojarzenia – większym zaawansowaniem technologicznym. Także im staranniej wykonane opakowanie tym  wyższej jakości  wydaje się być produkt.

 UPRASZCZANIE

W nowym roku prostota z pewnością nie straci na popularności. Wobec wszechobecnego chaosu informacyjnego, mnogości haseł i obrazów warto postawić na kontrast: proste czcionki, minimalistyczne kolory, utylitarne wzornictwo i czyste etykiety.

upraszacznie proejktu adidas trendy opakowań 2019

upraszacznie proejktu m&m's trendy opakowań 2019

upraszacznie proejktu nutella trendy opakowań 2019

MINIMALIZM I KLASYCZNA BIEL

Prostota szczególnie uwidacznia się w produktach z półki premium. Tu dominuje biel oraz naturalne materiały zamiast plastiku – szkło, drewno, aluminium.

MINIMALIZM I KLASYCZNA BIEL 2019

MINIMALIZM I KLASYCZNA BIEL OPAKOWANIA WISE

klasyczna biel w opakowaniach 2019

DUŻE NAPISY

To kolejne modne nawiązanie do nurtu prostoty. Poprzez użycie grubych prostych krojów pisma, wyrazistych kolorów oraz rezygnację z wszelkich zbędnych ozdobników można osiągnąć maksymalna czytelność komunikatu przy dużej wyrazistości, a także oryginalności.

duże napisy w trendach 2019

duże napisy trendy opakowań 2019

opakowania trendy duże napisy CALE

GEOMETRYCZNE FORMY I WZORY

Abstrakcyjna szata graficzna stanowi ciekawą alternatywę dla bardzo opatrzonego, realistycznego ukazania produktu. Odważne i kolorowe kombinacje wyróżniają się na półkach. Ten trend jest szczególnie rozpowszechniony w branży napojów, ponieważ taka kolorystyka opakowania  doskonale odzwierciedla odświeżającą zawartość.

geometryczne formy na opakowania nutella 2019

geometryczne formy coca cola 2019

geometryczne formy na opakowaniach trendy 2019

JASKRAWE GRADIENTY

W wielu nowoczesnych projektach, płaskie projekty zastępują gradienty. Nie oznacza to wcale rezygnacji z prostoty, gradienty świetnie się z nią komponują, jednocześnie nawiązując do nurtu jaskrawej, kontrastowej kolorystyki.

jaskrawe gradienty

jaskrawe gradienty trendy opakowań 2019

DOODLE / BAZGROŁY

Wesoła stylizacja, która wywołuje uśmiech na twarzy klienta. Sugeruje, że posiadanie danego produktu może sprawić wiele radości.

bazgroły w trendach 2019

DOODLE jako trendy 2019

DOODLE / bazgroły trendy 2019

STARY PLAKAT FILMOWY

Styl ten wpisuje się w kategorie stale obecnych trendów nawiązujących do przeszłości. Odwołanie się do wspomnień konsumentów to prosta droga do wzbudzenia pozytywnych emocji klienta. Style retro mają wielu wielbicieli, od zwykłych sympatyków po zagorzałych kolekcjonerów.

stare plakaty w trendach na rok 2019

trendy opakowań 2019

opakowania trendy na rok 2019

Ukryj